Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ζητούν το ''κεφάλι'' του Γ.Παπακωσταντίνου

- Δ.Λιντζέρης βουλευτής Β Πειραιά ΠΑΣΟΚ: Πρωτοφανής η αναποτελεσματικότητα του οικονομικού επιτελείου
- Α.Αθανασιάδης βουλευτής Κοζάνης ΠΑΣΟΚ: Αν δεν αλλάξει η ρύθμιση για τη ΔΕΗ, δεν ψηφίζω το μεσοπρόθεσμο
- Γ.Φλωρίδης βουλευτής Κιλκίς ΠΑΣΟΚ:''Υπάρχει έλλειμμα αρχηγεσίας''

Πρωτοφανή επίθεση κατά του υπουργού Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου εξαπέλυσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Λιντζέρης, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΪ για τη δημοσκόπηση που φέρνει τη Ν.Δ μπροστά 4 μονάδες από το ΠΑΣΟΚ.
 
''Ουσιαστική αυτοκριτική δεν έγινε, όπως επίσης δεν καταλογίστηκαν συγκεκριμένες ευθύνες. Χρειάζονται παραιτήσεις και αλλαγή πολιτικής, από το οικονομικό επιτελείο. Είναι πρωτοφανής η αναποτελεσματικότητα του οικονομικού επιτελείου'' ήταν τα λόγια του.
 
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ συνέχισε ζητώντας ουσιαστικά συγκυβέρνηση:''Κάποια μέτρα είναι μονόδρομος για την εξασφάλιση των δανείων. Χρειάζεται ένα οικονομικό επιτελείο από αξιόλογα στελέχη και όχι μονοκομματικής κατεύθυνσης. Πρέπει να είναι πανεθνική η προσπάθεια''.
 
Την ίδια ώρα ο Α.Αθανασιάδης βουλευτής Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ, επαναλαμβάνει μέσω της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας πως δεν θα ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο εαν δεν αλλάξει η ρύθμιση για τη ΔΕΗ.
 
''Τη διαφωνία μου για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ Α.Ε. την κατέθεσα πολύ νωρίς και δημόσια, με θέσεις, προτάσεις και επιχειρήματα. Η ΔΕΗ ήταν, είναι και θα είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης της χώρας μας και για τα επόμενα 40 ή 50 χρόνια. Στη διάρκεια της συνεδρίασης του ΚΤΕ μού δόθηκε η δυνατότητα να αναπτύξω τον προβληματισμό μου, κάνοντας παράλληλα έκκληση προς τους συναρμόδιους υπουργούς να αποσύρουν τη μετοχοποίηση της επιχείρησης. Στο θέμα ειδικά της ΔΕΗ θα επιμείνω μέχρι την τελευταία στιγμή, ελπίζοντας ότι θα εισακουστούν οι προτάσεις μου και δεν θα προχωρήσουν στην ιδιωτικοποίησή της, γιατί αυτό σημαίνει η περαιτέρω μετοχοποίηση κατά 17%. Οταν πριν ένα χρόνο ψήφισα το μνημόνιο είχα πει πως αν δεν υπήρχε το μνημόνιο τώρα θα ήμασταν στις σπηλιές. Τώρα με τη μετοχοποίηση της ΔΕΗ Α.Ε. λέω πως αν ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ Α.Ε. θα έχουμε black out στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς επίσης άμεση αύξηση των τιμολογίων και ενεργειακή εξάρτηση της χώρας από εισαγόμενα καύσιμα''.
 
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου για το τι θα κάνει εαν δεν αλλάξει η ρύθμιση για τη ΔΕΗ, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ είναι ξεκάθαρος:'' Στη διάρκεια της ζωής μου δεν έχω παραιτηθεί ποτέ και από πουθενά. Δεν έχω μάθει ούτε να κρύβομαι ούτε να παραιτούμαι. Εχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και θα πράξω το καθήκον μου με μόνο γνώμονα πρώτα το συμφέρον της χώρας και δεύτερον του τόπου μου και των συμπολιτών μου''.
 
Στην ίδια εφημερίδα δημοσιεύεται άρθρο του Γ.Φλωρίδη, βουλευτή Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ με τίτλο ξεκάθαρο:''Υπάρχει έλλειμμα αρχηγεσίας''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου