Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

BINTEO – ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Δεν ήθελα να γίνω πολιτικός»


«Είμαι αισιόδοξος. Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Έχει πολλές δυνατότητες», είπε σε συνέντευξή του πριν από λίγο στο BBC στην εκπομπή της Ζeinab Badawi ο Γιώργος Παπανδρέου ενώ επισήμανε ότι ιστορικά η δεδομένη χρονική περίοδος είναι δύσκολη, αλλά αποτελεί σημείο καμπής.
Ο κ. Παπανδρέου επισήμανε ότι τον στεναχωρεί πολύ το γεγονός ότι κάποιοι πιστεύουν ότι πρόβλημα είναι μόνο ελληνικό και όχι ευρωπαϊκό, ενώ αναφέρθηκε και στους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με την πολιτική, απορρίπτοντας το γεγονός ότι επρόκειτο για «κληρονομιά».
«Δεν μου αρέσουν οι λέξεις κληρονομιά και αριστοκρατία. Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές», είπε, προσθέτοντας ότι μικρός δεν ήθελε να ασχοληθεί με τον πολιτική, όμως τα βιώματά του τον οδήγησαν. «Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική», είπε και υπογράμμισε πόσο συνέβαλε στην επιλογή του αυτή η φυλάκιση του πατέρα του γράφει το thestival.gr.
Δείτε το βίνεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου